livet leker när mallan steker

Ja som ni har hört så har jag det livet tufft för tillfället, men det ända som hände var att dalibor sa till mig att jag inte fick säga kuk i klassrummet och jag lovar att skärpa mig. Ni ska få veta en hemlis förresten och det är att frida är gravid i 5 månaden och ungen kommer att komma sent i augusti, vi vill gratta henne och vi vet att pappan är mörkhyad så vi får väl se vad det blir för liten unge, dom tror att det blir en pojke och i så fall ska han heta mustafa! nog pratat om det!

I morgon smäller det imorgon är det FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINAL, och jag är super nervös och super taggad! Vill inte prata så mycket om det men idag väntar träning hihi!

Har inte så mycket att säga mer än att....
LIVET LEKER NÄR MALLAN STEKER!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0