Hemma

Nu har ja kommit hem igen, kom hem igår kväll men har inte varit inne på datan förns nu så därför har ja inte skrivit tidigare. Hoppas ni har haft det bra här hemma utan mig, jag har haft det bra, har saknat min kära björnvän malin och mina andra små vänner. Speciellt Hugo. De va inte så jätte varmt där nere så jag är absolut inte brun. De första två dagarna var det inge vidare väder, regnade osv. Sen blev de bättre så vå saqtt på balkongen och lyssnade på musik, men när solen gick i moln så blev de kallt så de va inte thailand direkt. Som tur var så fick vi aldrig träffa någon så pass "fin" preson så att vi va tvugna att ha på oss klänning och de käns hur bra som helst! Vi mötte däremot deran landslag två gånger, förlorade båda men kom igen, de va ju att landslag. Fick ingen tid åt att sola och bada men de va nog lite för kallt för de. Flygresorna var rätt lugna så bara vi var uppe i luften så gick de bra, ja lever ju trotsallt, däremot innan varje start så vare inge kul, speviellt inte på hemvägen då de va fredag den 13 igen, då mådda ja illa och höll på att spy hela dagen fram tills vi lyfte (ungefär 7 timmar). Som tur var hade jag lugnande tabletter som hjälpte sååå mycker,, INTE. Hoppas alla mår bra! Jag vet att Malin är sjuk, och hoppas verkligen hon blir frisk tills på måndag! Jag själv mår piss, men är inte sjuk, finns så jävla mycket skit i livet helt enkelt bara. Så jag ber om ursäkt om de är ett jävligt tråkigt inlägg menmen. Ni får leva med de. 

Ta vara på livet hurrni, man lever bara en gång
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0