InnebandyInnebandy&Innebandy.

JA som frida sa är det mycket som snurra i björnbröders skallar just nu, men vi ska bättra oss. Min dag har bestått av innebandy, hade samling klockan halv 9 i hässelby är ju inte precis runt hörnet så det var bara att kliva upp klockan 7 då bilen skulle gå halv 8 det jobbiga var ju bara att man ställde om klockan inatt så så mycket sömn blev det ju inte. klockan 10 skulle vi ställas mot täby is, vi vann med 3-2 och det känndes skönt i och med att det hade en hel femma från elitserien. Stannade kvar i hallen och kollade det andra kvartsfinalerna då vendelsö vann över järfälla med 5-3, Täby fc vann över huddinge med 5-4 och Täby is vann över högdalen med 9-0 tillslut. Så semifinalerna kommer att spelas den 19 april och vi ställs mot vendelsö och täby mot täby ska bli riktigt kul. Åkte hem med pappsen som sedan bjöd på grillen i centrum supergott! Har nu legat i min säng ända sedan jag kom hem, zappade lite på tv:n och det visade sig att det var innebandy på tv hahah som om jag inte fått nog av innebandy, storvreta tog hem seger mot aik i den första semifinalen i ssl, orkar inte göra ett skit nu så det blir wipeout och sen sova typ hahah puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0