måndag

Idag var det en rätt okej skoldag, började kvart över tio med matte och hade slutade efter språket kl ett eftersom vi inte hade någon engelska. Hur skönt som helst eftersom de skulle ha varit en omännsklig lång lekton, trots att jag och Malin är väldigt bra på engelska så tröttnar vi också. Otroligt nog.
Efter skolan så åkte jag iaf hem och sov på soffan. Sen vare dags för träning.
Och nu sitter jag och pratar med Malin på msn om att vi ska gyma imorn men vet inte vad de kostar eller om man måste ha gymkort så vi kommer ingen vart.
Jag har äntligen börjar läsa den satans engelskaboken som man ska ha gjort, man ska tydligen ha läst två menmen.. De går ganska bra faktiskt, den handlar om en tjej som älskar fotboll och så kommer de någon fotbollsspelare till deras "kvarter" typ, de är så långt ja ha kommit, hart faktiskt läst tre kapitel, hahah. 
Sitter och dricker coola också, inte bra, men gott.
Imorn ska vår grupp i ledarskapen ha en lekton på idrotten, vi ska ha innebandy och har inte planerat nånting. Men de fixar sig.
Nu borde jag egentligen sova men är inte trött nånstans.. kan bero på colan.. J
aja jag ska inte skriva något mer nu iaf, tråkar bara ut er. Eller ja, dom 3 som läser den här bloggen, om ens de. Känns meningsfullt, som allt annat i livet. Hm.

/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0