sjukling

ohh dras med denna förkylning vill bli frisk nu nu nu! Ingen träning idag och ingen träning i morgon segtsegt, vill ju spela med min nya super klubba! Vi vann matchen igår med 5-1 super skönt gjorde desutom 3 mål tihih. Mina kära kamrater skickade hem mig från skolan idag för att jag var alldeles blek (tack) men ville ju så gärna träna men men. Imorgon är jag ledig från skolan och ska bara chilla galet det är jag ganska bra på. kan ju luta åt en godispåse man vet ju aldrig haha. BJÖRNBROR kommer hem imorgon jipppppppppppppppppppppppie :) Hon kommer vara sjukt brun eftersom det var inte länge sedan hon var i thailand också liksom somliga har det bra medans andra får gå i skolan.... Jag har även tagit hand om hugo denna vecka han har också saknat frida men han har varit ett litet busfrö men ändå så snäll :) Min data har jag även lämnat in på lagning den pajade totalt igår inte bra men men är inne på min kära storebrors nu ler. Ni får sova sött! puss o kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0