Tisdag

Lång dag idag, och den började med att vi skulle ha en halvtimmes redovisnings om en bok som vi hade läst, jag, malin och tre till. Jag hade typ läst 30 sidor kanske, så jag visste ju inte mycket men jag tycker de gick hyfsat bra ändå faktiskt. Ett G iaf får vi hoppas..
Sen hade vi idrott, och då skulle vi ha ute helt plötsligt och jag hade ju bara schorts och t-shirt så den hoppa jag över. Sen vare Italienska som vi hade prov i så den hoppa vi också..
Och nu har vi NO snart och sen är de läxförhör i sammhälle tydligen och de kommer gå SUUUPER! ..
Malin har varit iväg på landslagsläger äver valborg och de, massa fys tester har dom haft. Är så stolt över henne att hon fick följa med!

peace out! / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0